sábado, 11 de octubre de 2008

A BELEZA DE CON ROIBO


Color del texto



Son nomes de fermosas Illas, costeiras,

Alí meus amigos queridos e máis eu,

Fixemos de nosos sonos vividos,

A autenticación dos valores máis fermosos.

Fomos corsarios de verdade,

Con enormes espadas de pau nas mans de ferro.

Nosas mans de nenos cativos.

Querida Ansuiña de Micaela,

Lugar e esceario de longos baños de estío,

E o fermoso Rons, Porto, Praia e lugar fermoso

Como estandarde ao mundo feliz,

No que eramos os capitáns das máis fermosas naves

Eramos mariñeiros con dornas ateigadas de peixe,

Eramos a aroma fermosa de ser nenos maravillosos.

Que bonito debe de ser neno ou nena,

E soñar que o tempo non se move

E mirar como meu Papá querido,

E miña deliciosa Mamá

Vai berrando a medida que o tempo deixa de selo.

Mais a min tan me ten.

Eu miro o fermoso Con Roibo.

Monumento redondo, pétreo e impentrable,

Que sempre divísase

No afastamente, por aló, por Ribeira ou Aguiño,

Onde cada tarde agáchase o sol bermello e tranquilo




Miguel Dubpos

No hay comentarios: